Sunday, April 10, 2011

Hoppsan...

..........vilken fest det blev igår. Nästan som förr i tiden. Vi blev bara ca 15 pers men det kändes som alla släppte loss ganska bra. Jag blev tex face-rapad av mina vänner. Jeppe fick fina presenter i form av Nudie jeans, skjorta, champagne, viner och ett roligt Time for Beer häfte från Björnarna. Alla som ville laddade ner color-appen så vi kunde skapa ett gemensamt fotoalbum och Jeppe poserade i sin onepiece.

Kl 03.00 körde jag ut dom sista. Då tyckte jag att det räckte. Idag vaknade vi kl 10.00, helt galet lyxigt men då var vi ganska slitna. Vi åt en omelett till frukost och tog pendeln ut till Farsta för att hämta Ture hos farmor. Det var underbart att se honom igen. Han hade haft det bra men varit lite kinkig på förmiddagen. Han tyckte det var roligt att sitta och titta på sin stora kusin Leo när han lekte runt. Resten av dagen har vi bara försökt att återhämta oss. Helt galet jag har inte mått så här sen December 2009. Ganska länge sen. Tur att vi inte har fest så ofta. Det skulle vi aldrig palla. Men det var roligt.

No comments: