Thursday, April 14, 2011

Barcelona

I höst går Jeppes jobbresa till underbara Barcelona. Han frågade om jag var sugen att följa med. Han hade inte behövt fråga. Jag har alltid ett mycket starkt sug efter Barcelona. Det är torsdag till söndag. Vi har en hemlig plan att farmor ska vara barnvakt torsdag till fredag och att mormor och morfar ska vara barnvakt fredag till söndag. Dom är inte tillfrågade ännu men så är vår plan. Igår kändes det lätt men ikväll känns det jobbigt. Tänk om han saknar oss. Om han är ledsen och tror att vi har övergivit honom. Då kommer han vara 1 år och 2 månader. Är det för litet att vara borta från mamma och pappa?

Wiiee.

3 comments:

Anonymous said...

Jag LOVAR dig att ni kommer sakna T mer än vad han kommer sakna er för han kommer att ha fullt upp med att ha kul med sin farmor/mormor/morfar. Han kommer inte ha tid att tänka på er! Hårt? Ja fast skönt också att veta att de har det bra. Mina barn har aldrig tid att prata med mig när jag ringer på kvällarna och frågar hur de har det när de är hos sin farmor/farfar eller mormor/morfar. Sen är det värsta pusskalaset när vi väl ses igen och vi känner oss alla lite nyförälskade de första dagarna!

Anonymous said...

Jag håller med Mamahealth. Ture kommer inte sakna er :)

Stora Morran said...

Mamahealth och Anonym: Skönt att ni säger det. Klart det borde gå bra! Kanske lite härligt med ett break också.