Monday, April 25, 2011

Hemme

Nu är vi hemma i vårt lilla hem. Det har varit en härlig påsk fylld av familj, god mat och sol. Kanske har den inte varit så återhämtande och vilsam men däremot händelserik och fartfylld. 

Vi vaknade kl 06.00 imorse och kl 07.20 var vi på vägen. kl 14.20 var vi hemma i den underbara vårsolen. Vi bytte raskt om til kjol och shorts för att passa in. Ture fick åka i vagnen utan åkpåse eller mössa. Det tyckte han var stort. Vi gick en sväng i Skinnarviksparken och tog en liten fika på den mysiga lilla gröna stugan som har öppnat i parken.

Imorgon måste jag åka och hämta min jacka som jag glömde i sommarstugan. Mamma tar med den till sitt jobb.  I jackan låg min plånbok och mina nycklar. Ja jag och min plånbok har det inte så lätt alltid.
Tur att jag oftast får tillbaka den.

No comments: