Wednesday, September 16, 2009

typ frisk...

Nej nu är det dags att checka in i verkligheten igen och gå till jobbet imorgon. God dammit! Det blir tungt att gå upp tidigt imorgon och sitta på möte, mejla folk och ta beslut. Jag kommer att sakna min julduk, Malou von Sivers, Oprah Winfrey, Tyra Banks och alla mina nya vänner jag har fått under min sjukdomsperiod.

Men jag är vuxen och förvärvsarbetande. Jag måste ta ansvar. Det är bara att bita i det sura äpplet. Dessutom har jag en hel del privata grejer att ta tag i. På fredag bär det av till Dalarö och fira min svärmors födelsedag. På lördag är det dags för vår kära S rosa 30-års fest. På söndag bjuder Amy på födelsedagsbrunch. En del outfits samt presenter att fixa mao. Sen ska det bli lite trevligt och träffa alla roliga kollegor.

Kanske dags att gå och lägga mig så jag orkar upp.

No comments: