Monday, September 28, 2009

Grooming day...

I lördags var jag rätt mör. Vaknade upp med tungt huvud. Man är ju inte 29 längre. Som tur var hade jag då en födelsedagspresent att se framemot. Lilla S hade bokat in en härlig fotmassage på ett thaiställe vid Slussen. Det var som balsam för själen. Vi fikade lite i Götgatsbacken och tittade på alla människor som gled förbi i höstsolen och såg skönt kontinentala ut.

Sen var jag och klippte mig på Corinne and friends. Jag fick en austarilensare till frisör. Galet. Även om jag inte är så pjåkig på engelska så förklarar man sällan sin frisyr på engelska. Men efter några turer blev det bra. Jag börjar misstänka att jag är mardrömskunden för en frissa. Jag är alltid skeptisk. Men nu är jag nöjd.

Gå till Charlie på Corinne and friends. Han ger sig inte förens du är nöjd.

No comments: