Tuesday, September 15, 2009

Mataffären

Jag har precis fått min första leverans från Mataffären. Jag är sjukt nöjd och lyrisk över detta. Jag satt hemma och klickade loss igår och idag kl 13.00 kom mina varor. Jag beställde mycket tunga grejer som är jobbigt att bära hem. Perfekt om man är sjuk som jag eller när man ska ha fest. Ångrar att jag inte gjorde detta innan min fest. All den där läsken som vi kånkade. Gisses! Jag tänker att detta kommer att vara perfekt sen när man får barn och inte orkar handla. det kostar i of sig 85 kronor i frakt men det kan det var värt om man handlar mycket.

Alla mejerivaror var färska så man fick inget gammalt skit som går ut om två dagar. Alla grönsaker var tip top. Nu är hela min kyl och frys fylld av nötfärs, lammfärs, kyckling, lax och lövbiff. Jag har dessutom bunkrat upp på basvaror.

Om någon är sugen på att bli bjuden på middag så är jag redo.

Välkommen

No comments: