Monday, September 28, 2009

Sambos

Nu kör vi på riktigt. Den 1 november ska jag och Jeppen bli sambos. Nu satsar vi. En kompis till min kusin ska hyra min lägenhet. Hon var här och tittade idag. Jag tror det blir jättebra. Jag ska bara fixa lite med min ordföranden först.

Jag ringde grannen och sa:

- Jag ska flytta.
- Va?? Och det säger du till mig på telefon...

Det uppskattades inte. Nu är jag tydligen stämplad som en som gör slut på telefon. Aj aj. Nu måste vi passa på och ha mysiga hemmakvällar innan det är över. Även om jag kommer att sakna henne, lägenheten och huset så satsar jag inför framtiden. På mig och Jeppen.






5 comments:

Caroline said...

Whoooo hooo!! Bästaste nyhterna på länge! Underbart!

Anonymous said...

Grattis från Göteborg

Inte den som är den! said...

Grattis :)

Anonymous said...

grattis!

Malla said...

Hur kan du tycka att detta inlägg är likadant som Katrins?