Wednesday, February 25, 2009

Nere

Det blir inte bättre. Lika dåligt idag. Imorgon ska jag i alla fall träffa en läkare. Om hon bara säger åt mig att gå hem och vila bort det kommer jag börja tjura. Jag pallar inte en endaste dag till att må så här. Jag är helt orkeslös. Jag har legat i min säng och sovit hela dagen när jag inte måste gå upp och gå på toa sen kryper jag tillbaka till sängen.

Jag missar så mycket roligt också. Hittils har jag missat 2 lunchdejter, badminton, squash, semmelparty, baka med min granne. Imorgon kommer jag missa en middag hos en god vän och en klipptid. Blir jag inte frisk till helgen så måste vi ställa in en middag som vi skulle ha haft hemma hos Jeppe samt drink hos Amy på lördag.

3 comments:

Anonymous said...

lilla vännen, hoppas verkligen att du snart blir bra. Be och få starka piller av doktorn.
puss Janice

Blancaflor said...

Krya på dig din stackare!
Snart är du frisk! :)

Anonymous said...

Kom tillbaka till oss Morran! Vi saknar dig!