Thursday, February 12, 2009

Ikväll

Ikväll var det dags för bokklubb hos Janice. Hon hade gjort underbar svamprisotto med scampi. DN kom och fotade. De fotade mig i en massa konstiga vinklar som jag tvivlar kommer att vara födelaktiga men det får jag bjuda på. Söndagsbilagan som vi kommer medverka i kommer ut den 22/2 eller senare. Journalisten visste inte riktigt.

Imorgon är det dags för stor fest med jobbet på Nalen. Finanskrisen är verkligen förskräcklig när den visar sitt fula tryne så här. Alla är helt über-taggade. Från kl 15.00 är det bara olika vinbjudningar runt omkring i huset.

Sen på lördag är det alla-hjärtans-dag och då blir det bara mys. Pratade med Jeppen ikväll och fick vissa indikationer som verkar spännande.

2 comments:

Anonymous said...

Jag saknar dina expertutlåtande gällande Melodifestivalen...

Stora Morran said...

Hmm ja jag vet. Jag har inte orkat. Har inte sett nån tävling heller. Men vi tippar på jobbet. Återkommer så fort jag har en lugn och skön lördagskväll.