Tuesday, February 03, 2009

Gnällspik

Februari är ingen rolig månad. Det är kallt som på Svalbard och jag är nästan genomskinlig. Jag sminkar och sminkar men inget händer. Jag går omkring med varma uteskor inne som bir kokheta och kliar. Jag får frosttorra fläckar här och där på kroppen som kliar och aldrig blir bra. Mitt hår är för långt och jag har bara fula kläder.

Så nu har jag klagat färdigt. Nu ska jag fokusera på allt roligt som händer i februari. Ikväll ska jag gå på Kungsholmen med mina chickas och äta härlig mat för halva priset. I helgen ska jag och Jeppen till Örebro på Löv-Weekend. Melodifestivalen börjar. Nästa helg är det alla hjärtans dag då kan man vara inne och äta hjärt-formad mat. Helgen efter det är det Mexicofest och sen är det snart Mars och då ska jag till Gran Canaria med min fina familj och fira mamma och bo på SPA-hotell.

Okej inte så pjåkigt.

No comments: