Saturday, February 21, 2009

Jag har gjort ett misstag

Jag har lagt ut en film på Youtube på mig själv där jag är 12 år och pratar om hur mycket fisk jag har fått. Jag snackar den grövsta småländskan och är sjukt lill-gammal. Jag bad Jeppen hjälpa mig att lägga ut den för jag tycker den är ganska rolig och jag är världens jobbigaste unge. Sen skickade jag den till några av mina närmsta vänner som en rolig grej.

Tette sa idag att det var det roligaste hon hade sett. Hon hade kollat på den säkert 30 gånger igår. Janice och Amy hade visat den på sina arbetsplatser och alla hade skrattat.

Nu får jag inte en lugn stund för alla ska hålla på och citera mig från den där filmen.

Big misstake, Huge!

4 comments:

Anonymous said...

den är fantastisk..ge oss mer.
/The Gurk

Anonymous said...

som att man inte blir jävligt nyfiken nu då...har sökt på allt från småländsk unge till fisk...

Stora Morran said...

ho ho tur att jag inte la ut så många bra taggar. Puh! Det räcker nu.

Anonymous said...

Funny misstake, Hilarious!