Wednesday, August 25, 2010

Dipp...

Igår hade jag lite av en "dipp". Att allt kändes så jobbigt. Ture ville äta typ hela dagen och att jag skulle bära honom hela dagen annars skrek han. Stackars Lilleman. Det enda jag kom ut på hela dagen var när jag var på BVC och vägde och mätte honom. Sen gick jag hem igen. På eftermiddagen började det kännas lite ensamt och tungt. Som om jag bara var en matstation liksom.

När Jeppe kom hem var jag lite ömklig och ledsen. Jag vet att det är naturligt och normalt att känna så här men lite jobbigt ändå. Idag ska vi nog försöka hitta på nåt kul.

Imorgon är det min födelsedag. Jag brukar annars vara himla taggad inför den. Nu känner jag mig lite blasé.

Nej nu får jag rycka upp mig.

4 comments:

Anonymous said...

Kram på dig fina du, det är nog ganska vanligt att känna så som du gör, men du fixar det:) Grattis i förskott gumman.

Anonymous said...

Hade ocksa sana dagar Snusie! Helt naturligt och bra att prata om dem o grata en skvatt! ;-) Skcikar en stor styrkekram!!! Puss o kramisar!!!

Gunnel said...

Jag förstår hur du känner, verkligen! Jag har också sådana dagar. I tisdags när det var så vackert väder vägrade min lilla ängel att göra någonting annat än att ligga i famnen och snutta. Barnvagnspromenad var bara att glömma och det ärende jag var tvungen att göra skrek hon sig igenom. När pappan väl kom hem möttes han av hela känsloregistret, stackarn Nåja, oavsett så är de små liven så värda det!
Ha bra födelsedag!

Rebecca said...

Jag dippar också ibland, i början hade jag nog en dipp om dagen men nu är det inte ofta alls längre! Vad det än är som känns jobbigt så blir det bättre!

Och du - GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du mår bättre idag!