Friday, August 27, 2010

Åh jag fick en jättefin födelsedag

Middagen blev trevlig och lyckad. Maten blev god och det var gott med rödvin till. Alla "mammor" hjälpte till och diska eftersom vi inte har diskmaskin och det var nog tur. Vi var ju ändå 9 pers som drack fördrink, vin, vatten, kaffe och åt varmrätt och efterrätt. Hade vi inte fått hjälp finns det risk att vi hade diskat i flera veckor framöver.

Jag fick fina presenter också;
  • Presentkort på HM av Pappa
  • Prenumeration på Mama 13 nr start i Sep av Jeppes syster med familj.
  • Valfri behandling var jag önskar av Mamma
  • Amningströja från POP av Jespers Mamma.
  • Dessutom fick Ture nya lakan, Moln, till sin vagn av Pappa (morfar)
På Facebook hade jag fått hela 60 Grattishälsningar från olika människor. Helt Sjewkt!

Jag kände mig mycket glad och lycklig när jag gick och la mig med min lilla familj.

No comments: