Wednesday, August 18, 2010

Allt var okej

Det gick bra på SÖS idag. Tures höfter såg fina ut. Inget att oroa sig för sa ortopeden. Jag grät som vanligt när vi är på SÖS. Jag vet inte om det är något med miljön eller att Ture skriker när dom undersöker honom eller att jag hade oroat mig lite innan. Att all spänning släppte liksom.

Skönt att allt såg bra ut i alla fall. Nu kan vi börja beta av listan för allt annat läskigt som kan hända; plötslig spädbarnsdöd, kolik, ADHD, autism.... Ja listan är hur lång som helst.

2 comments:

Nori said...

Härligt att det såg bra ut! Nu väntar du bara på att koliken ska sätta in va?! (Ett försök till ironi, om det inte framgår av den skrivna texten.)

Stora Morran said...

Ja precis nu utgår jag ifrån det värsta. Jobbig inställning till livet jag har. Jag gör det jobbigt för mig.