Sunday, August 30, 2009

Vilken fest det blev igår!

Maj gadd! Alla hade verkligen tagit fasta på M-temat och klätt ut sig och upp sig till tänderna. Kolla in det här sköna gruppfotot. Från vänster Målare, Matros, Muslim, Moulin Rouge dansös, Marie Antionett, Mus, Maskot, M&M, Mimmi Pigg, Magnus Uggla, Merkurian, Miss Sweden, Marathonlöpare, Målvakt osv.....


Vi började med en stark drink i trädgården. Folk ankom och jag hade organiserad fotografering och omröstning.

Middagen gick som smort. Fina tal och vackra ord. För första gången kunde jag gråta till min egna tal och inte åt tal som någon håller till någon annan. Så klart skulle 18 abborrar visas.

Jag var så glad och euforisk hela kvällen. Nja, nästan hela kvällen i alla fall. Jag tjurade ihop en sväng när dj:n inte orkade spela mina brända skivor in på småtimmarna. Och lite lack blev jag när det kom in kids och snodde öl. Men annars oj oj oj...

Vilka fina presenter jag fick. Avsmakningsmeny på Lux med vinpacket, jo jag tackar, fotmassage, valfri behandling på Centralbadet, Brunch på Mosebacke, Ribbbåtsfärd, 10-dagar detox med Bikram Yoga, Prova-på-Poledance på Kino med Janice, Sliversmide med Amy, Hårstylist visitation med Tette, Brunch på Berns asiatiska, Pedikyr, Presentkort på Stadsteatern, Cykelkorg, trisslottsträd, en röd fin Steltontermos och säkert mycket mer....

kl 04.00 gick taxin hem. Idag ringde tanten från lokalen och sa att det låg glitter över hela lokalen och i hela trädgården. Hon var ganska ilsken. Men det var det värt.

Skönt att denna vecka blir lite lugn. Eller så där. Jeppe ska bara flytta in i sitt nya lägenhet på onsdag och vi ska på bröllop på Lidingö på lördag och på People 6-års fest på fredag. Imorgon är det badminton och på tisdag ansiktsbehandling osv.

2 comments:

Sofia said...

Shit vad många bra uppslag till presenter jag fick nu. Toppen, tack!

Bajsugglan said...

Ni såg ut att haft sköj! maskerad-tema är alltid underbart!