Sunday, August 16, 2009

Resumé: götet

Jesus kristus, då var man hemma igen. Göteborg var nåt alldeles extra. Det gick i ett kan man säga. Jag susade ner med tåget på torsdagen och tog det då lite lugnt hemma hos min bror. Wilmur blev glad över Pingu-broderiet jag hade köpt till henne.

I fredags var det dags för Wow. Jag såg Beirut och Paul på scen men han såg inte mig. Vet inte hur vi tänkte att det skulle gå till egentligen. Ibörjan blev jag lite pooped över alla köer överallt. 20 minuter för att gå på toa och 60 minuter för öl. Men det blev bättre då man fick sitta i gräset och njuta av bra musik och trevliga vänner. Robyn var bäst, ingen protest!

Igår mötte jag upp världens bästa C och PJ. Vi åt lunch på ett mycket trevligt fik och strosade runt lite i den pitoreska stadskärnan. Så klart började det regna från alla möjliga håll och kanter. Det hör ju lite till när man befinner sig på "baksidan".

På kvällen snubblade vi in på ett tapasställe där vi blev kvar hela kvällen tills dom stängde. Efter det drog vi på nån skum fest vid Röda sten. Träffade Eskilstunakompisar och Stockholmskompisar. Kom hem 04.30. Klev upp 09.00 ganska mör i kroppen. Spelade dock barn-alfapet med Wilmur under tiden jag åt frukost.

Götet var riktigt roligt men mysigt att komma hem till min lilla sambo också...

No comments: