Monday, August 24, 2009

möhippan och helgen

Jag har varit dålig på att uppdatera min lilla blogg. Mitt liv spinner på med rejäl fart.

Möhippan gick fint. Vi paddlade runt Kungsholmen. Hade BBQ i Smedsundsbadet. Vegetarisk sådan. Ingen av engångsgrillarna vi hade köpt fick vi fyr på. De måste ha varit fuktskadade så det blev inga hamburgare. Därefter blev det salsa på La Isla.

På kvällen blev det middag hemma hos en tjej i Solna. Vi åt hämt-indiskt och hade ölprovning. Det blev roliga frågor och sms-roulett. Sen blev det rejäl utgång på Gran Garbos i Sumpan. Maj gadd!. Vilket ställe. Det var prefekt för en möhippa och roligt att ha varit där. Men vi ska nog vara glada att vi kom därifrån med livet i behåll. Vi drog från schlagergolvet när en kille blev knivskuren där inne.

Igår var jag minst sagt mör. Jeppen fixade fin brunch. Vi drog till IKEA och tog med oss lilla grannen. Hon fick åka omkring i rullstol. Jag fick låna rullstolen när hon ville hoppa omkring på kryckorna istället. Det var så mysigt att jag knappt ville lämna tillbaka den. Jeppen kunde trixa på bakhjulet.

No comments: