Tuesday, August 25, 2009

Vems födelsedag är det imorgon....

....jo min. Och Carros.

Jag njuter nu av de sista timmarna i 20-års åldern. Jag går och nynnar på låtar som "de sista ljuva åren" och "vår bästa tid är nu".

För övrigt har jag köpt nya kläder till imorgon. Extremt "mogna" och propna kläder. Jag kommer att se ut som en välklädd Charlotte från Sex and the city. Jag tror att jag tom kommer att ha pärlor.

Jag har fått önska frukost av Jeppen. Jag önskade mig en omelett med korv, bacon, chili, lök, ruccola och ost. Jag älskar mat till frukost.

På kvällen kommer mamma och pappa. Då blir det min numera klassiska födelsedagsmiddag bestående av kantarelltoast, svenska kräftor och blåbärspaj. Mums!

Annars håller jag på och häftar ihop ett rackarns starkt sånghäfte till festen på lördag. Det pirrar i magen när jag tänker på festen.

Nu är det kanske dags att gå att knyta sig snart. Kommer ju vakna ganska tidigt och ligga och sova räv ett par timmar.

1 comment:

Anonymous said...

testing testing,,,,