Tuesday, August 18, 2009

fix

Jag är peppad inför min fest. Det kommer ca 50 fantastiska människor för att fira mig. Alla kommer att vara utklädda till något på M! Jag ska vara Mimmi Mus. Sen kommer det en Marie Antoinette, Magnus Uggla, MC Hammer, Miss Piggy, Marge Simpson, 2 mimare, Lilla My, Madicken, Marulk, Mongo, 2 muslimer och en Mattförsäljare. Det är ett axplock av mina gäster. Åh det kommer att bli så roligt.

Samtidigt som jag längtar så stressar jag. Jag köpte servetter och bordsplaceringskort idag samt bestämde vilka blommor jag ska köpa nästa fredag. Kanske oviktigt för vissa men jätteviktigt för mig.

I övrigt styr jag med min kollegas möhippa på lördag. Den kommer att bli grym om nu inte vädret ska hålla på regna. Då får vi tänka på momangen. Hon älskar att resa så på sin möhippa kommer hon få besöka alla världsdelar.

No comments: