Thursday, August 27, 2009

Gammal

Åh idag är det inte riktigt lika lekande lätt att vara jag. Vaknade trött och kände av kräftskivan igår. Min panna var liksom lite framtung. Jag kände dessutom ett lite växande kli i halsen. Satt på möten på morgonen och fastnade med blicken hela tiden. Åt McD till lunch. Helt ofattbart att jag gjorde det. Jag är normalt ganska noga med att försöka att äta nyttigt till lunch. Nu när jag kommit över "strecket" verkar jag tydligen inte ha några hämmningar. Idag skulle jag boka in en behandling och tvingades och skriva min ålder "30" jisses. Siffrorna riktigt glödde mot mig.

Sen vet jag inte det här med bloggen asså. Det känns så 2005 på nåt sätt. Jag skriver fast det känns inte som om nån läser. Jag har fått en kommentar på 2 veckor typ (tack Janice). Sen tycker jag inte att jag skriver speciellt underhållande längre. Bara bla, bla, bla

Ni får förlåta jag känner mig gammal och trött idag.

11 comments:

L said...

Fortsätt att skriv! Jag sitter här i LA och kollar din blogg varje dag. Kommer ej ihåg hur jag hittade den men det var på Indien tiden. Din blogg är så trevlig och vardags bra på ett suveränt sätt -- skulle sakna dig mkt om du slutade. Och GRATTIS på födelsedagen! :)

Inte den som är den! said...

Neeeej!! Det skulle förstöra min dag! Dina inlägg livar upp livet, alltid får man sig ett gott skratt.

Stort grattis i efterskott dessutom :)

Strato said...

Forsätt skriv... Jag läser

AMY said...

Shit att du har hållt på sen 2005! Time flies!

Jag tycker du ska fortsätta! Jag ska bli bättre på att kommentera! Jag lovar! Jag vill ha Morran kvar.

Anonymous said...

nu tar du och tänker om...
bara för att du är lite bakis så kan man inte säga vad som helst;-)

även om jag vet om allt så är det roligt att läsa om det på bloggen.

När din första bok kommer kan du lägga ner bloggen.

puss Janice

Anonymous said...

sluta inte morran

/gurkan

Anonymous said...

shit, hu haglar kommentarerna!
sicken tur!

/lärarinnan

SofiaK said...

Jag läser också! Sluta inte, det vore förödande för bloggvärlden!

Sofia said...

Och jag läser dig också! Har följt dig sen du bodde i Indien. Men jag håller med, sicken usla läsare du har som inte kommenterar, inklusive mig själv. Älskar ditt sätt att skriva. Så pleeease, fortsätt.

Magdalena said...

Jag har läst i evigheter och blir alltid glad när jag ser att du uppdaterat!

Blancaflor said...

Jag läser din blogg mån - fre vaje vecka. Nej, sluta inte!