Wednesday, August 26, 2009

B-day

Vilken underbar födelsedag jag har haft idag. Det har kommit gratulationer från alla möjliga håll. De mest oväntade människor har ringt och sms:at. Mycket gulligt!

Dagen började med frukost på sängen och en fin present från Jeppen. Vi ska åka på SPA-resa till Budapest i slutet av oktober. Underbart! Precis sånt som jag gillar.

Sen blev jag uppvaktade av kollegorna på jobbet. På båda mina arbetsplatser. Jag fick ännu mer SPA-upplevelser och en datorbricka med kudde. Det bjöds på kaffe och tårta på det ena stället och praliner från NK Choklad samt bubbel på det andra. Gott!
Väl hemma väntade fler överraskningar i form av upplevelsebox från kusinerna i Tranås, kaffekoppar från grannen och ett smycke från min faster.

Sen kom mamma och pappa med svenska kräftor och ett fint bidrag till en cykel. Jag gick omkring hela dagen i min nya, vuxna klänning och myste. Nu är jag ganska trött. All spänning och glädje samt en och annan snaps kan ju göra vem som helst lite trött.
Jag är ju inte 20 längre direkt...

1 comment:

Anonymous said...

låter som en fabulous födelsedag. Skönt att man har ngt att se framemot;-)
/janice