Friday, January 11, 2008

Tack men nej tack

Jag fick en smärre chock igår. Det finns en kille på mitt jobb som jag alltid har tyckt varit lite söt. Den senaste tiden har kommit förbi mitt skrivbord och pratat ofta. Ego som man är har jag så klart trott att vi kanske hade någon slags flirt på gång. Igår vid lunchen började han en mening med "Min kille och jag...."

Jag höll på och sätta en persiljejärpe i halsen.

Min gay-radar är nämligen mycket väl utvecklad. Trodde jag i allafall. Jag brukar veta om folk är gay innan de vet det själva typ. Nu fick den sen sig en rejäl dänga.

2 comments:

Anonymous said...

Han kanske är tvestjärt och känner sig attraherad både till dig och sin kille men inte riktigt vet på vilket ben han skall stå? ;)

Stora Morran said...

Nej så var det inte. Jag väljer att tro att han är intresserad av mig som person och inte som ett sexuellt objekt. hehheh

roligt att du är tillbaka konsulten. jag har saknat dina kommentarer.