Saturday, January 12, 2008

"Ge någon en chans"

Kors nu har jag aställt till det för mig igen. Jag tackade ja till en fika som jag egentligen inte vill gå på. What the heck! Jag kom helt enkelt inte på en vettig bortförklaring så jag skrev ja. Nu sitter jag här och våndas.

Mina alternativ är att jag kommer att vara "sjuk" idag när han ringer eller alternativt kommer jag gå dit och med flottigt hår och allmänt icke-piffig. Sen kommer jag sitta där och stirra tomt framför mig och vara helt apatisk. Kanske tom hålla armarna om mig själv och sitta och vagga fram och tillbaka.

Janice tycker inte att jag ger bra killar en chans. Så nu har jag ett tredje alternativ för att slippa undan det här. Det är att skicka henne istället, som representant. Så kan hon gå dit och "ge honom en chans". Hon skulle kunna ha med sig en frågeformulär med lite väsentliga frågor. Om hon sen skulle kunna rekomendera honom vidare till nästa omgång, så skulle jag då kunna tänka mig en fika.

Sounds like a plan. Så gör vi.

2 comments:

Blame it on the stones said...

Hahaha! Det var roligt.

Stora Morran said...

roligt att man kan glädja någon.