Tuesday, January 15, 2008

Min boll och jag...II

Det är är jag på min boll idag. Vilken uppståndelse det blev med bollen. Alla skulle komma fram och putta på mig för att se hur stabil jag var. Jag satt som berget.

Det var faktiskt riktigt roligt med bollen. När jag ville liva upp det lite drog jag upp benen så de inte nuddade marken och så släppte jag skrivbordet. Då snackade vi bålträning.

När jag var liten och gick i mellanstadiet hade vi en elevassistent. Hon fick sitta i kontorsstol vid ett bord bakom oss, längst bak i klassrummet. Ibland fick vi sitta i hennes stol när vi hade grupparbete eller nåt. Då kommer jag ihåg att vi sa;

"Om man hade en sån här stol så skulle det vara roligt att gå till skolan".

Så är det nu. Nu när jag har bollen är mitt jobb roligt.

/The Rock

2 comments:

Anonymous said...

Tänk om jag skulle komma med en så´n där boll till mitt nya jobb som jag börjar på snart. Dom skulle tycka jag var hyggligt störd. Eller bara lite knäpp. Du är rolig du Morran.

Det var länge sen jag sa att jag tycker din blogg är rackarns bra.

Heppårej!

Stora Morran said...

Tack Sofia!

Jag har saknat dig. Klart du skaffa en boll. It´s the new black.