Sunday, January 27, 2008

Min helg i siffror

Antal;

  • Lite för starka fruktdrinkar hos H igår; för många.
  • Visningar; 2 (på den ena fanns det en jäkla hetsig människa som höll på mäta och skulle jiddra om bud som skulle läggas omedelbart. Jag blev matt och sur).
  • Solningar i solarium; 1, pratade i mobil samtidigt. Cancer från alla håll.
  • Flirt med snygg Man utklädd till Gorilla;1, min vanliga gamla Riche-flirt.
  • Kärleksförklaringar från gammal kompis;1, orkar inte utveckla. Han vill bara, för att han inte kan få. Inget allvarligt.
  • Pingismatcher: Många. Kalla mig "Äpplet" eller "Hammaren". Vilket som funkar.
  • Biobesök; 1, "Försoning" med Keira Knigtly. Behövs INTE ses på bio.
  • Liter Cola drucken idag; 2 slurp.
  • Samtal med min lilla guldklimp;2. Jag saknar henne så...
  • Reafynd:1, på Grandpa. Egentligen kill-tische men på mig, en lång topp.

Nu sova.

No comments: