Tuesday, January 01, 2008

Gott nytt 2008!

Sweet lord! Inte för att det här är någon modeblogg men det här var jag och min Cavalli-klänning igår.

Vi började runt kl 19.00 på Hantverkargatan med bubbel och snittar sen blev det en fin hummersoppa till förrätt, ungsbakad oxfilé och risotto till varmrätt och mina pannacotta till dessert. Kaffe och avec på det. Succé.

Min bloggkompis Bitter tittade förbi med en vän och när det närmade sig tolvslaget och drog vi ner till lervällingen på Norr Mälarstrand. Folk var tokig med sin raketer där. Jisses alltså! Vilken kroppsdel som helst kunde pyrt om man inte höll koll.

När vi kom upp igen väntade det redan en klunga med efterfestsdeltagare. Sen fortsatte det med en strid ström av människor. En hel del vi kände och en hel del helt okända talanger.

Själv skandalerade jag lite lätt där in på natten vilket var ganska trevligt faktiskt.

Idag var det bara att masa sig upp och duscha tills mamsen kom vid 12.00.

Imorgon är det jobb. Kors alltså...ingen lek.

No comments: