Thursday, January 10, 2008

retas

Fimpen mejlar mig och frågar varför det står "Sthlm, Afghanistan" under min profil. Jag vägrar svara henne. Hon mejlar igen, nu mer irriterat, men jag tiger som muren.

Sannningen är den att jag inte har någon en anning om varför det står Afghanistan där uppe. Jag har inte valt det. Jag var inne och ändrade min ålder för någon vecka sen (jag tyckte det var dags nu ett halvår efter min födelsedag)då kanske jag råkade pilla på nåt så att Afghanistan hoppade upp.

Jag låter det stå kvar ett tag till.

Bara för att...

3 comments:

Caroline said...

Afghanistan! Haha! Det tyckte jag var roligt!

Lotta said...

Haha. Jag håller med föregående kommentator. Sjukt kul. Låt stå för bövelen! Vilka andra länder kan man välja? Hmm....

Stora Morran said...

Sorry Ladies! fimpen mejlade igen, arg som ett bi. Hon tycker inte om när jag drar henne i svansen. mohhahha!