Sunday, January 20, 2008

Me, myself and I!

Jag har börjat fundera lite på hur jag uppfattas av andra. Igår på M´s fest så skulle hon presentera alla gästerna för varandra. Om mig sa hon:

"Det här är Morran, hon är galen. Och så jobbar hon på bank."

Wazz? Me?

Samma sak, på nyår när en vän till en vän skulle beskriva alla på festen så sa hon;

"Morran är bara BAAAAAAAAAHHHH! "

Samtidigt som hon gestikulerade vilt med armarna.

Wazz? Who?

Jag som ser mig själv som en rekorderlig, stabil kvinna som jobbar på bank och är allmänt lågmäld.

Skumberg.

4 comments:

Anonymous said...

Jo galen kan ju tolkas rätt brett be dem pitcha något med bank + pilatesbollen, det är lite crazy (=rolig, vågar utmana) men inte som galen.

Stora Morran said...

Ja asså jag är inte jätteupprörd :-) Kanske är jag lite uppsepelt på fest och sånt :-)

Anonymous said...

Det är lugnt morr, man blir lite BAAAAAAAAAHHHH!av att jobba på bank...

Stora Morran said...

jo du den listan skriver jag under...