Sunday, January 20, 2008

Sms...

Vi var på hos vår goda vännina M på 30 års fest. Det var livat, glatt, thaibuffé och livemusik. Det plingar till i min telefon och jag möts av ett sms från ett okänt nummer där det står;

Jag kör utan kallingar ikväll.......

Jag skriker till och visar med uppspärrade ögon mina vänner vad jag har fått. De bryter ihop. Vi sms:ar eniro för att få reda på avsändaren. Inget svar. Tette ringer då upp numret från sin telefon. Hon räcker luren till mig. Det visar sig att avsändaren är Calle Schulman. Han säger att de leker en lek och att han har tvingats skicka detta till någon i sin telefonbok. Vi försöker reda ut hur han kan ha mitt nummer i sin telefon. Det framgår inte. Men han hade det. Konstigt på riktigt.

Drog vidare till Riche och mötte upp Janice homies. Spybar på det.

Såg det här. Vakterna på Spy Bar är faktiskt helt galna. Jag och Tette höll på och åka ut förra helgen. Tette trampade snett i sina höga klackar och då skulle vi ut. Tur att man har en väloljad trut. Snackade oss ur det där.

Stod i toakön efter Ebba. Kände mig som en pygmé.

Hem.

2 comments:

Anonymous said...

Och jag stod i toakön före Ebba! Så nära varandra var vi i helgen m a o.

Stora Morran said...

Wooopa! Kors riktigt nära. Hade hon en svart dunjacka med fuskpälskrage?