Tuesday, August 02, 2011

Imorgon smäller det....

Nu är det nedräkning hemma. Imorgon fyller bubblan 1 år. Så stor kille. Igår lyssnade vi på låtlistan som vi hade med oss på BB. Vi blev nostalgiska. Vår BB tid minns vi som väldigt ljus och glad.  Alla var så snälla och vänliga mot oss. Vi fick ställa alla våra dumma frågor och fick all den assistans vi behövde och mat precis hela tiden. Jag läser mina blogginlägg från den andra 2 aug 2010. Det var så konstigt den där dagen innan. Egentligen var ju snittet planerat till den 5 augusti men så ringde dom från SÖS på morgonen den 2 augusti och frågade om vi inte kunde tänka oss att ta snittet den 3 aug istället. Jag började gråta när sköterskan frågade mig för jag blev så skraj. Samma dag skulle vi på information på SÖS så vi fick några timmar på oss att tänka. Då hade vi vant oss vid tanken och även om allt inte var helt klart enligt planeringen så körde vi på den 3 aug. Allt blev helt perfekt. Ture blev helt perfekt!

No comments: