Sunday, August 21, 2011

Söndag

Oj vilken fest det blev igår. Den kändes i hela kroppen idag. Stackars mig fick morgonpasset med prinsen. Kl 06.00 var det uppstigning enligt Ture. Som tur var äter han frukost och sen vill han knyta sig igen efter 1,5 timma och sover då 2 timmar.

Efter lunch masade vi oss ut och kollade på ett hus i Tallkrogen. Dock var det lite nära Nynäsvägen så det var nog inget för oss. Däremot var vi och kollade in ett hus som är uppe för visning nästa söndag. Det såg riktigt bra ut.

Dessutom fick jag för mig imorse att jag var med barn. Jag väckte Jeppe med den informationen. Han blev lite skärrad. Sen gick vi omkring hela dagen och trodde att det var så. Vi planerade hela vårt liv. Sen var vi tvungna att köpa ett test och få reda på sanningen. Det var negativt. Ganska skönt ändå. Jag vill vara lite fri ett tag och träna upp kroppen och få njuta helt av Ture minst ett år till.

Nu blir det te, film och söndagsångest.

No comments: