Tuesday, August 16, 2011

Wordfeud

Jag håller på med Wordfeud en hel del i dessa tider. Wordfeud är en alfabets-app till iphone där man spelar med sina vänner. När jag har lagt så får min motspelare ett meddeleande och sen har han 72 timmar på sig att lägga sitt drag. En match tar oftast några dagar.

Det började så smått förra veckan då min vän Björne bjöd in mig till en match. Den slutade lyckligt i o med att jag vann en lunch på Gustafs. Sen har det hela eskalerat till att jag nu har haft 4 matcher i gång på samma gång. Nu har jag 4 vunna matcher i bagaget. Bara två på gång just nu. En går tyvärr mot en säker förlust för min del. Nu vill jag att mamma, pappa och bror ska få tummen ur och skaffa varsin riktig telefon så jag kan spela skjortan av dom.

3 comments:

Björne said...

Läste SJ:s tidning Kupé på tåget, där fanns en artikel om "Så vinner du i Alfapet". Nu kan jag alla trix, dags för revansch!

Stora Morran said...

Oj oj då vad rädd jag blir....NOT! Game on!

Sofia said...

Ge mig ditt alias så ska jag ge dig en omgång du sent kommer att glömma! // Hälsningar Hon som också vill hjälpa fattiga barn.