Thursday, June 17, 2010

Tures kläder...

Dessa är inköpta på Lindex. Rean har börjat där. Jag gillar nog mest den lilla taxen och stinky-pyjamasen.
Det här kittet köpte vi på Babyproffsen, inte dom roligaste bodysarna men det var 4 st för 100 spänn. Kanske kan användas nån gång.
Det här paketet har jag köpt på Booja. En affär som ligger nere på Rosenlundsgatan. Den är riktigt billig och fin och allt sys i återvunna tyger från 70-talet. Den lilla dammsugaren kostade 20 kr. Om man inte bor i Stockholm kan ni besöka hennes webshop.

På fredag kommer Jeppes syster med gamla barnkläder från Leo som vi får ärva. Annars så väntar jag in reorna på POP och Mini Rodini. Då ska det shoppas.

2 comments:

Anonymous said...

Men gu så gölligt. De där minsta kläderna är så söta så man dör. Efter två barn har jag nu börjar göra mig av med just dom och det känns lite sorligt faktiskt. Mini rodini är mina absoluta favoriter, både till min bebis o min 4-åring.
Men jösses, det här blev nästan en hel novell.

Stora Morran said...

Ja väntar med spänning på rean.