Tuesday, June 15, 2010

Hmpf!!!

Igår var jag och träffade en gammal kompis från tuna som ska få barn, 3 veckor efter mig. Det var roligt att ses och vi hade mycket att prata om. Hennes mage var mindre än min och det var hennes stora grej. Att alla var på henne för att hennes mage var så liten. Att folk kommenterade det och det gjorde henne ledsen.

Jag har ju haft det tvärt om, att alla jävlar ska hålla på och kommentera hur stor min mage är. Människor verkar tycka det är helt okej och säga "tjockis" eller som en kompis sa här om veckan "flodhäst". Jag har inte gått upp speciellt mycket förutom om magen och jag tycker min mage är fin som den är. STOR.

Vad jag önskar är att alla bara kunde knipa ihop sina pajhål och hålla inne med sina åsikter om mitt utseende om det inte är nåt positivt.

Hmpf!

2 comments:

Anonymous said...

jag håller med dig kusin! kram från din "tjocka" kusin

Stora Morran said...

Sanks Cus! Hädanefter säger vi till alla som kallar oss tjocka!!!