Saturday, December 27, 2008

trist...

Jag tycker på riktigt att det är jobbigt att Jeppen är borta så här länge. Det är liksom jobbigt att längta efter nån. Sen är det läskigt när man känner att man kommer ifrån varandra. Att vi inte är lika tighta som vi var för några veckor sen. Jag blir liksom tvekande på telefon och på videochatten. Vi öppnar oss inte för varandra som förr. Det blir mer "Ja vädret är bra här, hur är det hos dig? Jo tack också bra. Idag åt vi lax till middag. Jaha där ser man....."

Hmm jag vet att jag är en liten tjurapa nu men jag ville bara får ur mig det så kanske nån kan säga nåt snällt och uppmuntrande....

2 comments:

Anonymous said...

det är helt normalt så försök att bara släppa det. ni har inte varit tillsammans så länge, så vet att det är lätt att göra en stor grej av det. alltid läskigt när man fortfarande inte är riktigt säker på var man har varandra.. men, det kommer lösa sig och bli fin-fint igen när han är tillbaks.

för övrigt har jag smygläst din blogg under några år utan att ge mig till känna, så antar att ett tack är på plats. tack!

Stora Morran said...

Tack själv Jonas. Snälla ord. Det ordnar sig säkert.