Thursday, December 25, 2008

Julefriden sänker sig sakta över huset

Här har det varit full rulle vill jag lova. Det lilla rödhårig yrvädret var alldeles färdig efter all väntan och spänning och gick och la sig kl 19.30. Hon var halv lack på farsan sin som missade tomten i år igen.

Jag fick grejer idag. Bara bra grejer som jag ville ha. Ett badmintonrack, Biothermset, iittala skål, Höganäs kanna, Arabia kaffemuggar, mascara, en parfym, en globalkniv och ljudböcker. Tres nice.

Imorgon har AM lovat mig världens längsta promenad. Det är nödvändigt om vi ska kunna klara av att äta världens fetaste kalkonmiddag på lördag, nyår och alla sköna fikor i mellandagarna som kommer att uppta större delen av vår tid. Besöket i Vattenpalatset med Wilmur kompenserar nog inte alla bitar av västerbottenpaj som jag har tryckt under dagen.

btv dagens bästa var att det snöade idag. Så passande.

No comments: