Thursday, December 11, 2008

Sicken dag!

Först hade jag coachsamtal i morse vilket var både jobbigt och givande. Det är en väldigt speciell situation när man sitter och analyserar sitt eget beteende i 2 hela timmar. Vi pratar bara om mig. Det är inte så ofta i livet när man får tid och älta och vältra omkring i allt sånt där. Jag fick fina tips och råd på hur jag ska gå vidare i min karriär.

Efter jobbet blev det ett race på stan för shoppande av lite klappar. Jag köpte en fin sparbössa till Wilmur som jag nästan är sugen på själv. Jag köpte lite anklevermousse på NK och knäckebröd på Gateu till papsens adventskaffe på söndag. It will be fab.

Sen åt jag en fantastisk middag i kväll med min bästa chicks på NoodleHouse på Götgatan. Vi åt ett dussin förrätter som dumplings, anka med mangosallad, färska vårrullar och en massa annat fint. Sjukt gott!

Nu är jag hemma i min borg och tjattar med min kille som befinner sig på hotellrummet i Brasilien efter stranden och innan en härlig fest med massor av kött och Caprinas. Det är inte för inte man blir lite avis.

No comments: