Friday, December 26, 2008

jul-narkolepsi

Jag vet inte vad som har hänt mig. Jag är så rackarns trött hela tiden fast jag inte gör nåt. Jag bara äter och vilar typ.

Idag var jag i of sig ute på en rejäl promenad med Amy och hennes familj. Vi var ute i säkert 1,5 timma i -3 grader. När jag kom hem kände jag mig lite frusen så jag gick upp och la mig under täcket och slökollade på tv. 2 sekunder snarkade jag som en liten gris. Väcktes av det lilla rödhåriga yrvädret för lunch.

Efter maten blev jag så mätt att jag var tvungen att ta en lur igen. Sen var det dags för Wilmur och mig och knåpa ihop lite egna ljus. Det tog ju sannerligen på krafterna så då var det dags för bingen igen. Nu sitter jag här och är helt färdig. God natt and peace out.

Behöver vila mina krafter inför rean imorgon. Här ska det shoppas.

2 comments:

Anonymous said...

gravid?

Stora Morran said...

he he nä det vore nog konstigt.