Tuesday, May 06, 2008

Kolla vad jag har fått....

..... en liten kommentar på mitt inlägg No swans please;

Hej

jag heter Karin och jobbar på tv-produktionsbolaget Titan Television. jag hittade din blogg eftersom jag är på jakt efter personer som lever med en fobi. Vi ska göra en dokumentär som handlar om detta och jag vill hitta personer som kan tänka sig att på ett öppet och ärligt sätt vara med och berätta om sitt liv och fobi. Skulle bli jätteglad om du ville maila mig och berätta lite mer om vem du är. XXX.XXX@titan.se

/Karin


he he he

Jojo. Jag ser mig själv i ett skönt Outsiders avsnitt, där jag sitter och tuggar på mina egna tröjärmar med uppspärrade ögon och rycker till så fort jag hör minsta fågelpip.

Nja det får nog va.

6 comments:

Caroline said...

Hahaha! Förstår inte varför du inte ställer upp??

Anonymous said...

Jag är fruktansvärt rädd för alla djur (utom typ blomflugor)...

Anonymous said...

do it, do it, he he
/gurkan

Stora Morran said...

Carro ; he he nej du förstår inte det va! Härligt med polare som hejar på en ner i avgrunden :-)

Stockholmania; Asså så farlig är inte min fobi men jag gillar inte flaxande eller när fåglar flyger nära mig.

gurkan: Du skulle må då va!

Anonymous said...

Håller med ovanstående Do it! Vore hur kul som helst...

Stora Morran said...

Ni vill bara att jag ska göra bort mig för all framtid! Sanks a lot!