Monday, February 13, 2006

Pajen och jag

Jag har någon sån extrem craving för smulpaj med vaniljsås. På restaurangen vi åt lunch på, serverades det just paj. Eftersom Morran har pakt avböjde hon bestämt men nu har jag suttit och tänkt på den där pajen i flera timmar. Jag skulle ha dränkt den i vanlijsås. På teamfikat mumsade de andra wienerlängd. Morran åt ett päron. Riktigt torrt och trist kändes det. I helgen är pakt-fritt och då ska jag minsann lura papsen att baka paj. Chips och Cola ska jag få i mängder medan vi tapetserar. Morran och Räven ska hugga in på ett rum och Papsen och Farbror får ta det andra. Fyra stycken ”Know-it-alls” funkar inte i samma rum.

Tönt- VD har inte ringt än! Börjar få onda aningar!

2 comments:

Blancaflor said...

Morran? Var är du?
Skit i tönt-VD:n

Stora Morran said...

Cutie pie! Gulligt att du oroade dig för mig! Jag var bara sjukt blockad ett tag. Nu är jag back on track!