Monday, February 13, 2006

Nervis

Åh, idag ska jag få svar från jobbet som VD assistent. Han skulle träffa en till kandidat idag. Det är aldrig bra att vara först ut, då bleknar minnet av en. Har suttit i helgen och tjurat ihop. När jag gick därifrån i fredags var jag uppåt som tjyven men nu har jag lyckats vända det till negativitet. Jag tror att de andra två är mycket bättre. Jag vill helst ha det här jobbet av de tre jag har på gång. Morran har helt ont i magen av nervositet. Jag hoppar till varje gång mobben surrar. Doohh!

4 comments:

Lotta said...

Åh, Lady! Hoppas du får det. Håller tummarna för dig.

Blancaflor said...

Det hoppas jag med.
Angaende "vem i hela världen man kan lita pa" har jag ocj älsklingen haft en fnurra pa traden. Olika kulturer, kön och personligheter kan krangla till saker och ting. Men nu har vi talat ut och ar back on track. I love him so!

Anonymous said...

Håller såklart också tummarna för dig, Lady!

Stora Morran said...

Gammeltackan: Tack
BlancaFlor: Skönt att det har löst sig. Förhållanden är inte helt enkelt.
Am: Thank you jag behöver alla tummar som finnes!