Wednesday, February 22, 2006

Allvar

Igår fick Vackra Mannen sitt Indien-erbjudande officiellt. Nu är det på allvar och nu måste han fatta ett beslut. Han skulle åka redan i maj i såna fall. Det betyder att det inte blir någon sommar i Fredhäll tillsammans eller så mycket samboboende överhuvudtaget, 2 månader max.

Det är världens chans för honom så klart och jag vill att han ska ta det för sin egen skull men det blir lite påfrestande för vårt förhållande så klart. Ska han var där i minst två år så tror jag att det betyder att jag måste komma ner dit en tid i allafall. Det skulle så klart vara superkul men nu har jag ju precis skrivit på för banken och jag vill ju ge det en chans också och visa vad jag går för där.

Hm I dont know....

2 comments:

En svensk Bridget said...

Ah, Morra. Knepigt I knooow. Jag har inga bra råd att ge annat än att man måste satsa på sig själv och relationen överlever om det är rätt och blabla men du vet, det FUNKAR ju inte så i alla fall. Svår sits men ni kommer hitta en superlösning på allt, promise.

Anonymous said...

Följ hjärtat! Klyschigt, jag vet, men det är det enda rätta.. Jag menar kärleken kommer och går men det gör ju jobben åxå! Du har väl provanställning på banken? ;)