Sunday, July 05, 2009

Sund

En lång partyvecka är över. Nu längtar jag efter nyttig kost, träning och vila. I fredags var det AW på amy´s tak. Kön till Debaser var för lång så vi drog en repa på Skeppsbar istället. Vilket ställe!

Igår grillade vi trevliga fiskspett med tonfisk, marulk och lax på Jeppens balkong tillsammans med lite vänner till honom.

Nu blir det matlåda med vegetarisk kost, träna varje dag och inget vin. Jag hoppas att jag känner likadant på fredagkväll.

Nu ska jag gå över till mamma och hon ska hjälpa mig att skriva inbjudningskort till min 30-års fest. Den 29 augusti smäller det.

Jihoo!

2 comments:

Bajsugglan said...

Gillar ditt bloggnamn!
Hm, marulk, det måste ju vara det roliaste fisknamnet näst efter piggvar!!

Stora Morran said...

Sanks jag gillar ditt bloggnamn.