Saturday, July 11, 2009

Besök från götet....

Igår kom min kära bror med familj. Min brosa har skaffat en ganska imponerande tysk mustash. Han ser numer ut som han i Village People. Han med läderkepsen. Mycket roligt.

Igår var vi ute och åt lite tapas. Idag har jag och Wilmur varit på Junibacken. Hon var helt begeistrad och jag med. Det var himla mysigt och fint. Kanske lite mycket andra kids och deras föräldrar. Jag blev lite matt.


Nu drar jag och Jeppen ut på Dalarö och hänger lite. Soft.

4 comments:

Anonymous said...

alla heter Glenn i Göteborg...

Stora Morran said...

Sant!

Anonymous said...

Nu är det ju så att din bror alltid är ett steg före modet och alla trender. Detta kommer bli otroligt populärt inom kort. Jag följer inte trender jag sätter dem!!!!!

Stora Morran said...

shit du låter som värsta mode-bloggaren. Elin Kling, Ebba von Sydow, Min brorsa... samma båt.