Tuesday, July 14, 2009

Att längta...

Jag planerar mycket i mitt liv. Och så längtar jag till allt jag har planerat. Idag köpte jag en födelsedagspresent till Wilma. Då längtade jag skulle få ge henne den och se hennes min.

Jag och Jeppen har bokat hotellrum till A & S bröllop fast det bara är ute på Lidingö. Det längtar jag till. I dag pratade jag med tanten som hyr ut lokalen till min 30-års fest. Längtade. Jeppen och jag har börjat planera nästa vecka på Singö. Vad vi ska äta och när alla ska komma och hälsa på. Längtar. På fredag blir det grill och utgång med mina tjejer. Längtar. På torsdag ska jag och Jeppen spela badminton och sen ska vi laga thaibiff sallad. Längtar. Imorgon blir det sushi-picknick med kollegorna på bryggan om vädret är fint. Längtar.

Och så där håller jag på...

No comments: