Friday, July 17, 2009

Livet är härligt...

Igår gick jag på semester. jag och Jeppen firade med badminton, thai biffsallad och vin på hans balkong. Mys!

Idag blev det äntligen paddling. Vi blev ett helt gäng. Vi samlades på Pampas Marina imorse kl 10.00 och gav oss iväg. Vi paddlade igenom Kungsholmskanalen och fram till Stadshuset. Vi gjorde ett litet vätskestopp vid Mälarpaviljongen. Vi drog upp kajakerna och tog varsitt glas vin. Paddlade vidare runt Långholmen och stannade sen vid Smedsundsbadet och hade picknick.

Det var hur mysigt som helst att se staden från vattnet. I slutet var jag lite slut i armarna. Nu blir det grillning och häng på Amys tak. Jag har sagt till om sugrör. Jag tror inte jag kommer kunna lyfta ett glas ikväll.

Aj!

2 comments:

k said...

Nu fick jag en bild av ett par spelandes badminton på balkongen. Kanske nästa steg i utvecklingen?

Stora Morran said...

he he det hade varit nåt det.