Monday, July 06, 2009

I-land...



Jeppen ska köpa ny lägenhet och han håller på att flippa ur. Den 13/8 måste han vara ute ur sin och ha hittat någonstans att bo. Han kallar det "en riktig jävla ångesturladdning".

Han vaknar tidigt på morgonen och kan inte sova. Även om det finns flera lösningar på vart han kan bo under tiden så är han maxi-gestressed. Jag känner mig som Ior i Nalle Puh och han är Kanin.

Mycket underhållande ibland men oftast förstår jag att han är lite uppjagad över det här.

3 comments:

Strato said...

Men varför flyttar ni inte ihop då :)

Anonymous said...

Sådär började mitt samboförhållande (som slutade med giftemål och 2 barn). Jag skulle bara bo hos honom ett par veckor...Lycka till :)

Stora Morran said...

Strato: Ja asså vi tänker att vi har ju all tid i världen att bo ihop...sen :-)

Anonym: sanks!