Sunday, July 26, 2009

Semestern fortsätter...

Vi är hemma och mellanlandar lite. Vi tvättar kläder och packar om. Veckan på Singö var perfekt. Hyggligt väder och mycket avslappnande. En bra blandning mellan besök och lite egen tid. Snart bär det av mot Sommarstugan i Småland. Där är mamma, pappa, brorsan och Wilmur. Jag har ett stort paket med mig som jag längtar efter att ge till Wilmur. Jag är ganska säker på att jag har träffat mitt i prick.

Först ska vi förbi Ica och plocka upp några kilo svenska kräftor på x-tra pris. Det kommer att göra succé hos familjen. Annars hoppas jag kunna visa mina barndoms smultronställen för Jeppe. Förhoppningsvis blir det en liten tur in till Metropolen Tranås också. Jag hoppas mina kusiner har tid att träffa oss.

På onsdag blir det Österleen och Skåne.

5 comments:

amanda said...

visste du om att din blogg är med i gt? :o

Stora Morran said...

Nej det visste jag inte... I vilket sammanhang...? Kan man hitta det på webben?

Anonymous said...

Ah later som om du har en riktigt mysig semester, snusie!!!!

Puss o kram

Fimpen o Matilda

Bajsugglan said...

Gött! Min första association till Tranås är att vi spelade vår innebandymatch där som 16åringar och förlorade med 2-11!! men annars är det säkert trevligt. De har väl ett pappersbruk om jag inte minns fel.
hejhopp!

Stora Morran said...

Nej förtjyven! Tranås har inget pappersbruk! Du minns fel.