Monday, May 04, 2009

Uppstyrd

Ikväll har jag haft after-badminton-dinner här. Trevligt.

4 av 5 middagsdeltagare deklarerade idag. Jag deklarerade igår. Jag är uppstyrd. 2 av mina gäster hade fortfarande inte lämnat in den när de avvek från min lägenhet.

Kolla in min träningsvecka:

Mån: Badminton
Tis: Prova-på-pass: Core
Ons: Promenad till jobbet
Tors: Innebandy
Fre: Squash

Ganska ambitiös får jag nog lov att säga. Imorgon ska jag skriva ett långt och argt inlägg om chillifrukter som inte är starka. Missa inte det.

4 comments:

J said...

Jag ser verkligen fram emot avhandlingen om chilifrukter! Det är ett stort problem som jag tror många med dig lider av!
Usch!

Stora Morran said...

Ja jag med. Att det inte är mer debatt kring det här är en gåta.

AM said...

Jag vill också läsa det! Jag köpte en för ett tag sen som jag senare på kvittot såg kostade typ 25 kronor... Inte starkt alls!

Stora Morran said...

25 kr? oj det måste ha legat nåt annat på vågen samtidigt. Eller så slog kassörskan marginalen fel... klaga, klaga, klaga!