Friday, May 22, 2009

Hemma

Det här är bild på Esther Almgren-Ward
Det här är en bild på Fimpens och Brendans grisar. Det ska bli spännande att träffa dom också.
Jag har jobbat hemma idag. Mysigt. Läst in mig på en massa dokumentation och skrivit lite på en projektplan. Det är härligt när man kan koka eget gott kaffe och laga egen lunch.

Jag har även hunnit med en videochatta med Fimpen på Irland. Hon visade sin stora mage. I början av augusti kommer hon leverera en liten mini-fimp. Hon visade sin katt Esther också. På fredag får jag se magen och Esther live för då kommer jag och Jeppen dit och hälsar på i Sligo. Det kommer att bli underbart. Jag längtar. (Ps fimp jag lånade några av dina bilder från ansiktsboken).

Ikväll blir det badminton och middag på Noodlehouse med Jeppen. Jag räknar med att jag tar honom.
he he

2 comments:

Anonymous said...

Esther ar mkt nojd att ha hamnat pa din blogg!!! ;-)Langtar tills ni kommer!!

Puss Fimpen och mini-fimpen

Stora Morran said...

Ja jag kan tänka mig att hon är nöjd som hon spinner. Snart får jag träffa henne och er.